طراحی لابی و رستوران هتل آپارتمان بهارستان

کارفرما

آقای سعیدی

نوع

تجاری فرهنگی ورزشی

موقعیت مکانی

مشهد

متراژ (متر مربع)

سال طراحی

1394

تیم طراحی

گروه طراحی شیپ

تیم اجرایی

گروه طراحی شیپ

طراحی لابی و رستوران هتل آپارتمان شاهد

از مهمترین مسائل و مباحثی که در زمینه طراحی داخلی هتل آپارتمان همیشه مطرح بوده این است که چگونه با استفاده از یک طرح و دکوراسیون بتوانیم محیط را برای استفاده کنندگان که هرکدام دارای سلائق خاص خود هستند تبدیل به محیطی آرامش بخش و دلخواه تبدیل کنیم. باید تک تک قدم هایی که در زمینه دکوراسیون داخلی هتل آپارتمان برداشته می شود با محوریت موضوع ایجاد آرامش و رفاه برای ساکنین آن باشد و همچنین به این موضوع نیز باید دقت داشت که علاوه بر بالا بردن کیفیت با استفاده از طراحی مدرن بتوان سبک و سیاقی جدید و منحصر به فرد را به معرض تماشا گذاشت. قدم اول و شاید مهمترین بخش طراحی این نوع مراکز بی شک بخش لابی و یا همان ورودی ساختمان است.

بسیاری از افراد با دیدن لابی یک هتل آپارتمان است که تصمیم می گیرند در آنجا اقامت داشته باشند یا نه. به همین دلیل معمولا در مبحث دکوراسیون داخلی هتل بسیار به این بخش یعنی لابی توجه می شود و اینجا است که هنر یک شرکت طراح باید نمایان شود و هر آنچه که می تواند ذوق و سلیقه و ابتکار به خرج دهد تا طرحی منحصر به فرد و خاص را خلق کند. همچنین وجود بخشی جهت پذیرایی از میهمانان مانند دکوراسیون داخلی رستوران در بخش لابی بسیار حائز اهمیت بوده و تقریبا می توان گفت که یکی از مهم ترین بخش های لابی به شمار می رود.

نکته مهم دیگر در طراحی داخلی این هتل آپارتمان برای گروه طراحی شیپ این بوده است که یک مسافر زمانی که به هتل می آید نمی خواهد با همان فضای روزمرگی منزل خود روبرو شود و در طراحی آن سعی نموده ایم تا تمام تلاش خود را در جهت بالا بردن آرامش مسافرین انجام دهیم. بدین منظوزدر طراحی داخلی این فضا از طرح های متفاوت و مدرن استفاده کردیم تا برای مسافرین نیز تازگی و جذابیت خاص خود را به همراه داشته باشد. در نتیجه در طراحی داخلی لابی سعی شده تا از متریال چوب برای ایجادفضایی گرم، گیاهان مختلف جهت ایجاد شادابی و تنوع بیشتر و همچنین سبک های متفاوت نورپردازی جهت جلب مشتری بیشتر استفاده شده است.

صفحه اصلیمقالاتپروژه‌هاتماس با ما