هتل آپارتمان آرتمیس

کارفرما

آقای صالحی

نوع

تجاری فرهنگی ورزشی

موقعیت مکانی

مشهد

متراژ (متر مربع)

سال طراحی

1393

تیم طراحی

گروه طراحی شیپ

تیم اجرایی

گروه طراحی شیپ

طراحی و بازسازی هتل آپارتمان آرتمیس

طراحی دکوراسیون هتل بسیار حائز اهمیت است زیرا این زیبایی و جذابیت ظاهری هتل هاست که میهمانان را به خود جذب میکند و لحظاتی آرام و لذت بخش برای آنها فراهم مینماید. با ارائه ایده های خلاقانه و منحصر بفرد، امروزه هتل داران با هم رقابت نموده و از بهترین طراحان برای طراحی دکوراسیون هتل خود کمک میگیرند.

 در طراحی و بازسازی هتل آرتمیس توسط گروه طراحی شیپ سعی شده تا مکانی آرام، دوست داشتنی و زیبا برای میهمانان به ارمغان بیاورد و دغدغه و خستگی مسافرت را از آنها دور نماید. امروزه،هتل هایی که فضایی لوکس و زیبا دارند سالیانه پذیرای میهمانان بسیاری هستند و میزان درآمد آنها نسبت به هتل های ساده و معمولی بالاتر است، بنابراین نمیتوان منکر اهمیت دکوراسیون داخلی هتل شد.

طراحی لابی هتل 

مهم ترین و اولین فضایی که مشتریان هتل وارد آن میشوند لابی یا ورودی است، بنابراین باید آن را تا حد امکان طراحی لابی کاملاً جذاب و دیدنی باشد.

همچنین در طراحی هتل سعی شده است تا یک قدم فراتر رفته و میهمانان خود را با سالنی بزرگ که در هر زمان و در هر موقعیتی میتوان از آن استفاده کرد، تحت تاثیر قرار دهیم. چیدمان و دکوراسیون  لابی چالش بر انگیز است زیرا در این مکان باید میهمانان مختلف را سکنی داد و فضایی هم عمومی و هم خصوصی برای نشستن، استراحت و حتی کار آنها فراهم نمود. بدین منظور در طراحی دکوراسیون لابی  هتل آرتمیس از ایده های خلاقانه مختلفی همچون تعبیه آبشار و فواره در فضای باز، گل و گیاه، بارهای سرو غذا، نوشیدنی و هر چیزی که فکر میکنید میهمانان را ترغیب به ماندن بیشتر در لابی میکند استفاده شده است زیرا میهمانان انتظار یک لابی شیک با امکانات بالا و آرامش لذت بخش را از یک هتل لوکس دارند.

علاوه بر جذاب بودن رنگ ها و فضاهای موجود در طراحی داخلی لابی، نور نیز بسیار پر اهمیت بوده است. به همین خاطر، لابی و فضاهای پیوسته به آن را با نورهای مخفی متفاوت مزیین کرده ایم. تاثیر نورپردازی در دکوراسیون داخلی هتل کاملاً مشهود است و امری حیاتی در طراحی ورودی هتل محسوب میشود. علاوه بر نور، رنگ توانایی روشن کردن یک فضا و جذاب تر کردن لابی را دارد. بدین منظور گروه طراحی شیپ در دکوراسیون داخلی این هتل سعی در ایجاد توازن دراستفاده از متریال های مانند چوب و سنگ روشن داشته تا همزمان که باید مدرن و پیشرفته باشد در کنار آن و به موازتش دارای ترکیبی آرامش بخش باشد.

صفحه اصلیمقالاتپروژه‌هاتماس با ما