طراحی رستوران بدون زباله بیسترو

9

معماران: Linda Bergroth

موقعیت: نیویورک، ایالات متحده

دسته بندی: رستوران

سال انجام پروژه: 2018

طراحی رستوران1

شرح متن توسط معماران ارائه شده است .رستوران بدون زباله Bisto، در شهر نیویورک توسط انستیتو فرهنگی کشور فنلاند، در محل وانتد دیزاین منهتن، در ماه می 2018 در طول برگزاری رخداد طراحی نیویورک ارائه شده است. این رستوران توسط لیندا برگراث و با همکاری هری کوزکینن، با تم چرخه اقتصادی، مواد نوآورانه جدید و طراحی پایدار ساخته شده است.

طراحی رستوران 2

فضای طراحی شده توسط لیندا برگراث به طور کامل از مواد بازیافت شده ساخته شده است، با استفاده از قطعات پایدار طراحی شده – مبلمان و کارد و چنگال شناخته شده فنلاندی که از نسلی به نسل دیگر رسیده است. هر یک از همکاران پروژه از طریق فرایند تعاملی دعوت شده و براساس سهم خود در ارائه مواد پایدار محیطی انتخاب شده‌اند.

طراحی رستوران 3

فروشگاه فنلاندی طراحی مبلمان و ابزار میزها را فراهم کرد، شرکت دورات سیستم بازیافت را راه اندازی کرد، کتکامیلز فنجان‌های یکبار مصرف با قابلیت بازیافت ارائه داد، شرکت سولاپک مواد بسته بندی پلاستیکی جدید ارائه کرد، اوکلین کمپوست غذای 24 ساعته و شرکت هوایی فنلاند، فین ایر، طراحان و روسای رستوران را از هلسینکی به نیویورک رساند. نوشیدنی‌ها برای ساعات سرو کاکتیل توسط کیرو، یکی از برجسته ترین کارخانه‌های فرآوری شمالی اروپا بصورت روزانه تهیه و ارسال می‌شود.

طراحی رستوران 4

طراحی رستوران5